Aug 4, 2012

Spend the day laughing. We had fun. :)


Thank you, friends. 
For being my rock, thank you.



Me love yuols! 
_______________________________________________________


 Ya Allah! Ingatkanlah aku selalu 

Mencari Harta Qarun – Kenapa Qarun? Siapakah Qarun? Dalam sejarah Islam – Qarun ialah salah seorang dari pembesar di zaman Firaun dan beliau tersangatlah kaya. 

Abah opened up this topic just now. "I have only been given it because of knowledge I have..." (Quran, 28: 78). Phew, itu lah kata yang diucap Qarun. His arrogance brought him nothing but harm. He was so ungrateful to Allah, and arrogantly believed that all his possessions were earned semata- mata because of his hard work. Jangan anggap semua barang yang kita punya hari ini milik kita, semua ini amanah Allah. That is what Abah always reminds us. Insya Allah Insya Allah. :) Indeed, we have to always remember that Allah does not look at our forms and possessions, but He looks at our hearts and our deeds. 


Pimpinlah aku selalu Tuhan,
Apabila aku beramal terjauh dari riyak dan megah
Pimpinlah aku selalu Tuhan,
Bila dipuji hatiku menolak 
Jika aku dikeji itu memanglah bagiku layak

-Abuya Ashaari Muhammad At Tamimi.



 

Template by BloggerCandy.com